ANZEIGE AUFGEBEN

Anzeige aufgeben

Schalten Sie Ihre Anzeige in der Zeitung

Über unser Online-Anzeigensystem können Sie in wenigen, einfachen Schritten eine private Traueranzeige in aller Ruhe selber gestalten, ausdrucken und online aufgeben.

Traueranzeige aufgeben

Gedenkkerzen

Es werden Ihnen die neuesten 50 Gedenkkerzen angezeigt.

23:29 Uhr am 04.10.2022

Caroline für Urs Schwarz

Was wir von dir alles gelernt haben, und was haben wir gelacht. Danke für Alles, ruhe in Frieden lieber Urs!

22:29 Uhr am 04.10.2022

Christoph Gubler für Stefan Schenk

In stiller Anteilnahme, Gubi

21:48 Uhr am 04.10.2022

Nadya Lochmann für Stefan Schenk

Ruhe in Frieden lieber Stefan. Viel Kraft den Angehörigen. 🖤🌈🖤

21:17 Uhr am 04.10.2022

Martina Tschanz für Marianne Thurnheer

Liebe Marianne Du bist jetzt bei den Engeln. Deine ehemalige Arbeitskollegin Martina

20:33 Uhr am 04.10.2022

WIEDER DIS MAMI für Aron Brun

Schatz... s'Läbe isch so rational... ich bin so rational... de Tod, din Tod isch so irrational... ich kriäge das nöd i min Chopf ine... ich weiss, de Tod g'hört zum Läbe wie jedi Geburt... aber ich bechume das bi diär eifach nöd uf d'Reihe, das z'akzpetiere... ich han no alli G'fühl so präsent vo dinere Geburt, vo dinere Chindheit, vo dinere Jugend... de Tod passt da nöd ine... no so vill hättisch du chöne erläbe, au wänn mer sich i dim Alter hüt muän fröge, was hät das Läbe no für eui so parat... villicht häsch es besser als dini Fründinne und Fründe da une... trotzdem... egal wie das Läbe grad stattfindet und wird si, ich chan's nüme mit dir teile... ich vermisse dich sooooo! Ja, alli säged, ich bin starch und wänn es öppers schafft, dänn ich, aber i mim tüüfschte Innere g'seht niämerd... die tüscht-truurige G'fühl will ich auch niemerdem aatuee... Schatz, ich läbe wieter für dini G'schwüscherti... ich glaube, es gaht ihne guät, ich weiss aber au, sie vermissed ihre grosse Brüäder! Warum, Aron, warum hät es so wiet muässe choo???? Ich laa dich jetzt, ich weiss, ich kriäege kei Antworte... ich fühle mich dir immer verbunde... ich weiss, dur jedi Wulche, wo da obe a miär verbii lauft, lächlichsch du abe und jede Stern, wo am Himmel erlüchtetet isch es Zeiche a mich... ich liäbe dich und versuäche starch z'sii...  DIS DICH UNÄNDLICH VERMISSENDE MAMI....!!!!